Såhär städat är våran balkong just nu. Her...

img_8522 (MMS)

Såhär städat är våran balkong just nu. Herregud! Toni har sovit sen klockan 8 och vägrar vakna,  han lovade att hjälpa mig och städa rummet men istället så jag fick städa vårat rum själv 2 timmar tog det fatta vad stökigt det var då. Så nu tänkte jag städa balkongen med så man kan sitta där ute. Faktist inte så kallt om man tänder ljus och stänger inglasningen. Imorgon ska jag möta upp Charlotte så ska jag följa med henne och pierca tungan som hon fick av mig i födelsedagspresent. Måste hitta något jag kan ha på mig på lördag också. Toni fyller ju 20 då, ska bli jätte trevligt först ska vi till en Kina restaurang och äta buffé  med hans släkt efter det blir det förfest sen vidare till krogen, antingen MP eller Entourage! sover nog hos Charlotte imorgon med!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0