Slappar.

Hej på er, idag har det varit en fullspäckad dag.
När Toni slutade så åkte vi in till stan och fixade Charlotte födelsedagspresent, eller en del av det.
När vi var klara med det så mötte vi upp Charlotte, Angelica och Kattis för att käka mat.
Blev mitt pasta favorit ställe, åt Pasta, med kräftstjärtar som vanligt. Mumsigt.
När vi hade käkat klart och suttit och snackat om morgondagen så åkte dom hem och jag och Toni fixade klart resten med presenten.
Jag har städat rummet och fixat Challes present, undra vad det kan vara? hihi.
Blev bra, hon kommer att bli supernöjd det vet jag.
Ett annat dilemma är att jag inte vet om jag ska ge det till henne morgon eller i Karlstad på lördag, är ju inte helt säker på att jag åker dit i helgen, blir nog ändrade planer eftersom Sussie kommer till mig torsdag till lördag, längtar mycket så längesedan jag träffade henne.
Köpte även lite andra småsaker på stan, nagelfil, kam(ar) osv.
Älskling köpte bl.a en plunta (stavning?) och en massage sak.
Nu ska jag fylla i mina mynt i en skit stor sparbössa, en colaflaska.
Den är typ en halvmeter hög.
så ser det ut..

Älskling ligger och sover som ett litet barn bredvid mig, så gullig han pratar med mig när jag säger något.
Han har sovit sen 9, så han får sova tills imorgon.
Nu ska jag fylla min sparbössa och kolla klart på Love and other drugs, sen ska jag kolla på Sune.
Imorgon ska jag köpa tårtsaker, och städa för morgon slår vi klackarna i taket och drar på krogen och firar Charlotte!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hur mycket är du uppe i nu då ?:)

2011-02-09 @ 00:28:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0