ensam och övergiven

Har äntligen fått Toni att gå utanför dörren för att umgås med lite vänner, började nästan bli orolig där ett tag att han skulle få fyrkantiga ögon av den där jävla datorskärmen.
Har skickat med honom en lista så han får handla lite.
Ska baka lite onyttigheter nämligen Snuskisar, så jävla gottigt.
Charlotte och Angelica lämnade mig nyss, så jävla kåta så dom var tvungna att ha sex, inte okej? Tycker synd om mig själv, här ligger jag utan choklad och goda saker när jag har mens.
Pratade nyss med lilla grisen Louise också, hon kommer på fredag, jag längtar tills jag snart spricker. Mens har jag också om det är intressant att veta, det är inge kul och ha i alla fall.
Gjorde mat till alla mina små barn förut med. Pasta med skinksås, alla åt till dom blev mätta, aha kul va? Kanske det man brukar göra, fattar inte ens varför jag skriver detta, känns som jag skriver för att jag inte har någonting annat att göra, synd om er som läser detta bara för ni blir så nyfika över vad jag skriver, skulle kunna skriva massa onödiga saker och ni skulle bara fortsätta läsa för att ni vill se vad jag kommer fram till, så poängen är att jag inte kommer komma fram till något så ni kan sluta läsa NU!
Haha, trodde väl att ni inte skulle kunna sluta, höhö.
Vill ni veta lite smaskigt om Challe&Angelica? Det dunkar i väggen, ska aldrig mer sova i min säng... måste boka tvättad NUUUUU!!! är så slö. Ska släpa ut dom ur rummet snart så Angelica kan göra klart min design. Hejdo.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0