Måndag.

Hann inte blogga i helgen, har haft fullt upp.
Men helgen har varit helt underbar, haft super roligt.
I fredags kom ju Louise&Ludde hit, mötte upp dom på centralen.
Sen raka vägen hem och började gör oss i ordning.
Sen förfestade vi, Angelica&Charlotte kom hit med.
Vid 11 drog jag Toni, Louise och Ludde vi till MP och festade.
Sen hem, satt uppe några timmar och pratade med Louise,
om allt mellan himmel och jord, super skönt.
I Lördags var jag bakis som ett mongo,
visste inte vad jag skulle ta mig till men det löste sig efter ett kallt bad & tacos.
Efter vi käkat drog vi till Kista och kikade lite sen kollade vi på bio Burlesque (stavning?).
Filmen var i alla fall grym.
Kom hem runt halv 12, då satte vi oss och spelade monopol,
klockan drog iväg och blev halv 4 då sa vi godnatt.
Söndag bestod av att vi strosade runt lite på stan innan dom skulle åka hem till Karlstad, tråkigt att helgen gick så fort bara. Men kul hade vi!
Kan dock inte lägga in några bilder, eftersom jag inte har sladden.
Tråkigt...

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Köpt ett headset, mitt andra har gått i sönder igen?
Dessa blev det.
Urban Ears, röd/rosa
dom funkar jatte bra älskar ljudet, stänger ute allt annat man inte vill höra.
Hoppas att det håller längre än vad min andra headset har gjort.

Nu ska jag fixa till mig lite, sen ska jag sticka iväg till Gullmars, för att möta upp min saknade "dotter" Cherin, ska käka något och bara snacka dynga, det var alldeles för
längesedan sist.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0