måndag

Hej på er, ännu en tråkig måndag.
Vet inte vad jag ska hitta på idag.
Ska strax laga någon mat, vet inte vilken än.
Charlotte är hemma, hon är sjuk stackaren får väl ta hand om henne hela dagen.
Angelica kommer förbi en sväng senare också.
Håller på och få spel på mig själv här hemma i lägenheten, jag behöver ett jobb.
Orkar inte känna mig så instängd längre, varför finns det inga jobb? Varför ska ungdomar ha så svårt för att få jobb? Finns jobb i Karlstad till mig, men där vill jag inte bo, vill aldrig mer bo i den jävla hålan..
Längtar så jävla mycket till helgen också, för då kommer Louise & Ludde kan inte bli bättre, fan vad kul det kommer bli. Hatar att bo så långt ifrån henne.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0