Nattinlägg.

Hello.
Ligger i sängen med Charlotte, sitter vid varsin dator och nördar.
Idag har det varit en fullspäckad dag, nästan i alla fall.
Charlotte&Angelica kom in och väckte mig vid 12, trots att jag bara sovit 5 timmar var det skönt att komma upp så tidigt.
Problemet är att vid hav 10 förut så somnade jag igen, och vaknar halv 12 av att kassen plintar på dörren.
Så nu är jag nattuggla igen, men ska försöka komma upp innan 12 morgon i alla fall.
Måste till Ikea och köpa vinglas.
Sen ska jag fixa lite hemma och äntligen så kommer Louise&Ludde på kvällen, det kommer bli awesome!!!
Imorgon blir det nog krogen för oss, bio under helgen och bara ha det bäst.

Förutom att vi varit i Viksjö idag så har vi lunchat på Tastys, blev bakad potatis med skagenröra. ÄLSKAR TASTYS!
Dom borde verkligen utöka sin matkedja runt om i Sverige, skulle gå super bra för dom.
Har städat hela lägenheten idag också, plus att vi har tvättad.
Dock glömde jag slå på tvättmaskinerna så när vi kom ner och skulle hänga upp det så var det ju såklart inte tvättat.
Så vi fick sätta på dom en halvtimme innan våran tvättid var slut.
Sen kommer i självklart upp, jag och älskling lägger oss i sängen, släcker sätter på musik och bara myser, sen somnar vi såklart.
Så när vi vaknar sen och går ner till tvättstugan så är klockan 2 timmar efter tvättiden slutar, så vi får inte upp luckan till maskinen för dom stängt av strömmen eller något?
Så nu har vi bokat första tiden morgon bitti, hoppas kläderna klarar sig i alla fall.


Nu ska jag spela monopol på datorn, och titta på Mean Girls och hoppas på att mina ögon inte orkar hålla sig uppe. Hörs morgon, tänkte lägga in bilder på lite ny shopping också, men hittar ju inte min kamerasladd och orkar inte lägga in via Charlottes dator hela tiden.
Så bildbomb kommer nog efter helgen.



Vill ha sommar, nu..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0