Rubrik?

Fan vad dålig jag är. Kommer inte ens på en rubrik på min första inlägg sen ett tag tillbaka.
Men det gör inget va? Vet att ni saknat mig, right?
Ikväll har jag och Charlotte haft en underbart mysigt kväll, vi låg i badet och bara snackade skit och drack cider i 3 timmar, gick upp som skrynkliga käringar efteråt..
Efter att vi badat så gjorde vi tacos, samtidigt som vi tryckte i oss det så kollade vipa 101 dalmantiner längesedan vi båda såg den.
Älskling har jobbat hela kvällen så vi har varit för oss själva, skönt med en riktig tjejkväll.
Fast nu är han hemma och har ätit, ska snart låsa in honom på rummet så vi får vara för oss själva (a).
Tänkte sätta mig och göra en ny bloggdesign nu, eller det lär väl ta mig hela natten eftersom jag är så jävla dålig på det.
När jag är klar med det så kommer det lite bilder.
Hörs senare, puss på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0