slappning i soffan

hejsansvejsan.
Ligger i soffan och slappar med Challe och Angelica, vi har precis städat.
Bara diskningen kvar.
Vi ska snart göra oss i ordning för att åka till Kista och möta upp Ylva och Johan för att gå på bio.
Svinalängorna, som jag har väntat men äntligen får jag gå på den.
Vi ska inte hämta ut biljetterna förrens klockan 8 så det är ett tag kvar.
Jag måste boka tvättid också, har 2 fulla tvättkorgar.
Hoppas att det finns någon tid morgon kväll så Toni och Challe kan hjälpa mig (A), så tråkigt och tvätta själv.
Ni kanske har sett att min design har förändrats nu med, fast den är inte riktigt klar än, men så småningom.
Nu ska jag göra mig klar, och sen kanske diska lite så min älskling slipper ta allt.
Eller så dammsuger jag istället, äh.
Eller kom på en till sak, jag har kommit på värsta bästa presenten till Challe, hon kommer bli så glad, om inte vet jag inte vad jag gör.
Måste komma på en present till Toni också, ingen aning om vad han ska få...
Bild på mig och Louise när vi var på Gotland.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0