Jag är en dålig bloggare.

Hej, sveriges sämsta bloggare här.
Allt är bra med mig, har nyss varit ute på en långpromenad.
Min motivation har försvunnit men börjar komma tillbaka nu!
Förra helgen, eller var det helgen inann kanske?
Bosatte jag mig och underbara brudar på Lidingl och frestade gärnet, bastade och bara hade det bäst.
Jag fick just fnatt och tänkte börja städa, så det ska jag göra.
Sen ska jag fixa ihop mitt CV så de blir ännu bättre.
Imorgon ska jag till AF och lyssna på när någon pratar, tråkigt? JAAA!
Ska försöka börja blogga lite oftare också, bara för eran skull.
Kul att alla läsare hänger kvar fast jag aldrig bloggar.
Jag och Älskling beställde kläder ifrån Ellos i söndags med dom komemr väl snart hoppas jag!
Hörs sen, hejdo-

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0